Després de Setmana Santa segueix l’expo #VeusInvisibles! / ¡Después de Semana Santa sigue la expo #VocesInvisibles!

ZOE VINCENTI / A Berber village (Un poble Berber) / Sèrie Flowers of evil / Errachidia, 2015.

ZOE VINCENTI / A Berber village (Un pueblo Bereber) / Serie Flowers of evil / Errachidia, 2015.

Us desitgem un molt bon cap de setmana amb una altra de les fotografies de l’expo #Veusinvisibles. Aquesta vegada de la fotògrafa Zoe Vincenti.

Encara podeu visitar l’expo del 6 al 10 d’abril i per fer-ho només us heu d’apuntar en el següent enllaç: https://forms.gle/q5GsFXRi9fET77LD8. Recordeu que es realitza a l’Ateneu El Poblet (carrer Nàpols, 268 de Barcelona) i que l’horari d’obertura és de dilluns a divendres de 17.00 a 21.00 h i dissabtes de 10 a 14h.

Os deseamos un muy feliz fin de semana con otra de las fotografías de la expo #Vocesinvisibles. Esta vez de la fotógrafa Zoe Vincenti.

Aún podéis visitar la expo del 6 al 10 de abril y para hacerlo solo os tenéis que apuntar en el siguiente enlace: https://forms.gle/q5GsFXRi9fET77LD8. Recordad que se realiza en el Ateneu El Poblet (calle Nàpols, 268 de Barcelona) y que el horario de apertura es de lunes a viernes de 17.00 a 21.00 h y los sábados de 10 a 14h.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s