El divendres dia 5 d’octubre a les 18.00 h a la nostra seu (Av. Diagonal, 365, 1r 2a de Barcelona) tindrem el plaer de tornar a tenir entre nosaltres a la psicòloga Marta San Martino que ens continuarà parlant sobre els orígens, ja que la primera xerrada que va fer al març se’ns va quedar curta.
Pels que vau venir la primera vegada, tindreu la oportunitat de preguntar-li tot allò que se us va ocórrer un cop vau arribar a casa i per a aquells que no vau poder venir és una sort que tingueu una altra sessió dedicada a aquest tema tan interessant.
La Marta ens ha comentat que la sessió estarà basada en les preguntes que van sorgir a la sessió de març i que el diàleg serà el fil conductor de la tarda.
Pels que no la coneixeu, ella és membre de l’equip d’atenció a la infància i adolescència de la Fundació Vidal i Barraquer, està especialitzada en treball d’adolescents i de pares i porta 16 anys treballant amb menors i famílies adoptives.
Li fa molt il·lusió compartir una estona amb tots vosaltres, així que no hi falteu! Apunteu-vos directament des del nostre web.
(Hi haurà connexió a Skype i servei de canguratge).
Amb el suport de:
El próximo viernes día 5 de octubre a las 18:00 h en nuestra sede (Av. Diagonal, 365, 1r 2a de Barcelona) tendremos el placer de tener a la psicóloga Marta San Martino que nos hablará sobre los orígenes.
Marta nos ha comentado que la sesión estará basada en las preguntas que surgieron en la sesión de marzo y que el diálogo será el hilo conductor de la tarde.
Para quienes no la conozcáis, es miembro del equipo de atención a la infancia y adolescencia de la Fundació Vidal i Barraquer, está especializada en trabajo con adolescentes y padres y lleva 16 años trabajando con menores y familias adoptivas.
Le hace mucha ilusión compartir un rato con todos vosotros, ¡así que no faltad! Apuntaros directamente desde nuestro web.
(Habrá conexión a Skype y servicio de canguro).
Con el apoyo de:
Bona nit,Cal fer inscripció per aquesta xerrada? Vindria amb el meu fill de 9 anys.Gràcies,Núria
Enviado desde Yahoo Mail con Android El jue, sep 27, 2018 a 13:05, IMA escribió: #yiv9598681843 a:hover {color:red;}#yiv9598681843 a {text-decoration:none;color:#0088cc;}#yiv9598681843 a.yiv9598681843primaryactionlink:link, #yiv9598681843 a.yiv9598681843primaryactionlink:visited {background-color:#2585B2;color:#fff;}#yiv9598681843 a.yiv9598681843primaryactionlink:hover, #yiv9598681843 a.yiv9598681843primaryactionlink:active {background-color:#11729E;color:#fff;}#yiv9598681843 WordPress.com | Amics dels Infants del Marroc posted: “El proper divendres dia 28 de setembre a les 18.30 h a la nostra seu (Av. Diagonal, 365, 1r 2a de Barcelona) tindrem el plaer de tornar a tenir entre nosaltres a la psicòloga Marta Sanmartino que ens continuarà parlant sobre els orígens, ja que la primera” | |
Hola, Núria,
Sí, cal que t’apuntis al web (http://www.amicsinfantsmarroc.org/noticias.ca.php). Compte amb les dates perquè es va publicar a les xarxes amb la data equivocada en un primer moment. La data definitiva és el dia 5 d’octubre a les 18.00 hores.
Veuràs que en l’anunci també has de dir que vindrà el teu fill.
Una abraçada