LA COMUNITAT MUSULMANA CONTRA EL TERRORISME

Des d’IMA, Amics dels Infants del Marroc, rebutgem i condemnem els atemptats terroristes dels passats 17 i 18 d’agost a Barcelona i Cambrils. Transmetem el nostre condol a les famílies de les víctimes, així com tot el nostre suport i solidaritat amb les persones ferides perquè puguin recuperar-se i tirar endavant el més aviat possible.

Com entitat que ajudem als infants en situació d’abandonament o desemparament al Marroc i fomentem actituds i actuacions de respecte cap al país, la seva cultura i religió a Espanya, us convidem a participar a la manifestació de rebuig al terrorisme per part de la comunitat musulmana de Catalunya que tindrà lloc el proper dilluns 21 a les 19:00 a la Plaça Catalunya de Barcelona.

Desde IMA, Amigos de los Niños de Marruecos, rechazamos y condenamos los atentados terroristas de los pasados 17 y 18 de agosto en Barcelona y Cambrils. Transmitimos nuestras condolencias a las familias de las víctimas, así como todo nuestro apoyo y solidaridad con las personas heridas para que puedan recuperarse y salir adelante lo antes posible.

Como entidad que ayudamos a los niños en situación de abandono o desamparo en Marruecos y fomentamos actitudes y actuaciones de respeto hacia el país, su cultura y religión en España, os invitamos a participar en la manifestación de rechazo al terrorismo por parte de la comunidad musulmana de Catalunya que tendrá lugar el próximo lunes 21 a las 19:00 en la Plaza Catalunya de Barcelona.

Manifestacio comunitat musulmana 19 agost

Manifestacio comunitat musulmana 19 agost entitats

Deixa un comentari