Us convoquem novament a una nova assemblea de caràcter extraordinari el dilluns dia 4 de juliol a les 18.00 h a la seu d’IMA (Av. Diagonal, 365, 1r 2a).
Ja sabeu que el dia 18 de juny va haver-hi l’assemblea ordinària d’IMA, però van quedar dos punts de l’ordre del dia (els teniu més avall) que no es van poder realitzar: el 4 i el 6.
El primer d’aquests, ja que el tresorer no va poder assistir-hi, per causes de força major, i no va poder resoldre alguns dubtes que es van plantejar sobre els documents comptables de l’exercici 2015 i de retruc del pressupost 2016; i el segon, perquè només figuràvem amb la candidatura del nou president sense tenir candidats als altres càrrecs preceptius: vicepresident, secretari i tresorer.
Els punts pendents a resoldre de l’ordre del dia del dia 18 són els que estan marcats en negreta:
1. Recompte i validació de vots delegats i designació de socis/sòcies per signar l’acta de l’assemblea.
2. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta de l’última assemblea.
3. Presentació de l’estat de comptes del 2015.
4. Presentació, i aprovació si escau, del pressupost d’enguany.
5. Presentació de la memòria, del resum de les activitats postadoptives i dels projectes de col·laboració amb altres associacions al Marroc, de l’any 2015.
6. Discussió sobre el futur d’IMA: renovació de càrrecs.
7. Discussió sobre la situació de les kafales i de la seva possible reobertura als estrangers.
8. Precs i preguntes.
Us hi esperem!
L’equip d’IMA
* Pel que fa a aquelles persones sòcies que no puguin assistir-hi poden delegar la seva representació i el seu vot en un altre soci.
Os convocamos nuevamente a una nueva asamblea de carácter extraordinario el lunes día 4 de julio a las 18.00 h en la sede de IMA (Av. Diagonal, 365, 1º 2ª de Barcelona).
Ya sabéis que el día 18 de junio tuvo lugar la asamblea ordinaria de IMA, pero quedaron dos puntos del orden del día (los tenéis más abajo) que no se pudieron realizar: el 4 y el 6.
El primero de estos, ya que el tesorero no pudo asistir por causas de fuerza mayor, y no pudo resolver algunas dudas que se plantearon sobre los documentos contables del ejercicio 2015 y del presupuesto 2016; y el segundo, porque nada más figurábamos con la candidatura del nuevo presidente sin tener candidatos para los otros cargos preceptivos: vicepresidente, secretario y tesorero.
Los puntos pendientes a resolver del orden del día del día 18 de junio están marcados en negrita:
- Recuento y validación de votos delegados y designación de socios/socias para firmar el acta de la asamblea.
- Lectura y aprobación, si procede, del acta de la última asamblea.
- Presentación del estado de cuentas de 2015.
- Presentación, y aprobación si procede, del presupuesto de este año.
- Presentación de la memoria, del resumen de las actividades postadoptivas y de los proyectos de colaboración con otras asociaciones en Marruecos, del año 2015.
- Discusión sobre el futuro de IMA: renovación de cargos.
- Discusión sobre la situación de las kafalas y de la posible reapertura a los extranjeros.
- Ruegos y preguntas.
¡Os esperamos!
El equipo de IMA
* Por lo que se refiere a aquellas personas socias que no puedan asistir pueden delegar su representación y su voto a otro socio.